Avaleht / Spordiblogid / 2 kuuga maratonile – nädal 1

2 kuuga maratonile – nädal 1

Puhkus sai kiiresti läbi ja ongi juba esimene “võta end kokku ja hüppa tagasi rutiini” nädal möödunud. Esmaspäeval tabas mind töölaviin…nädala enamus tööülesannetest olid puudulikult tehtud, aga hea ja tööka müügikonsultandina sain kärmelt vigadele parandused tehtud. Oli uhke ja vajalik tunne küll, samas oleks soovinud reisiväsimuse korralikult välja magada, aga mis sa ikka ära teed- elu tahab elamist KOHE!

Alustasin esimese jooksuga 1.12.2017. Eratreening.ee kava järgi ja täna tegin teise jooksu.

Reedel 6 km ajaga 39:32 ja keskmine tempo 6:21 minutit kilomeetri kohta, keskmine pulss 150 l/min

Täna 16 km ajaga 1:40:11 ja keskmine tempo 6:08min/km, keskmine pulss 149 lööki minutis.

Siit saab vaid paremaks minna, vähemalt rahulik ja tasakaalukas algus sai tehtud. Toitumise võtsin ka kontrolli alla. Minu keha tänab! Kaua võib seda kõhulihast kommi ja kooki pugides oodata? Siililegi selge, et miski ei juhtu iseenesest. Reedel 60g sussišoksi, laupäeval 20g ja täna 0. Keha on valgunäljas ja viimaks ometi ei poe ma enam “ma jooksen, mul on palju süsivesikuid vaja ja ma võin kui ma tahan” väljendi taha. Olen motiveeritud ega tunne end selles maailmas enam nii üksi.

image Suurte hüpetega Tondiraba maratoni suunas!



originaalpostitus

identicon
Alustasin blogi kaalulangetajana. Jälgisin toitumiskava, treenisin nii koduselt kui spordiklubis ja osalesin rahvaspordiüritustel. Nüüd on põhiliseks eesmärgiks joosta üha paremaid aegu võistlustel ja püüda end ületada igal sammul.

Loe samast kategooriast

Vaimu treenimine….

IronManni ja üldse kõikide kestvusalade/ võistluste puhul on oluline, et Vaim jõuaks… Kui keha enam …