Avaleht / Spordiblogid / Isegi Orgu lõi mulle käega!*

Isegi Orgu lõi mulle käega!*

Mu kaal ei idane ega mädane… Ikka sama “paks ja pekine”. Suht pekkis värk on ma ütlen 😀

Teate, mul on selle teemalisi postitusi mustandites päris mitu. Kirjutan midagi valmis ja siis ta jääbki sinna seisma….äkki seekord jõuan kaugemale sellega? Kui normaalselt ei saa asjale lähenetud ja tõsiselt asjast räägitud siis äkki läbi huumori prisma? Seega võtke asja kerge irooniga, eks?

Tegime mitu kuud tagasi Marise ja Viigiga eraldi vestluse, et kaal kontrolli alla…. Praegu räägin ainult enda eest…minu kaal pole kuhugi liikunud…. Ikka samas raamistikus- kiloke siia ja kiloke sinna. Olen vaadanud seda kaalu ühest küljest ja teisest küljest ja alt ja pealt. Seda nii otseses, kui kaudses tähenduses aga liikuma ei saa või noh saan aga vales suunas 😀 Näiteks uue aasta ajal, sõin kolm päeva ilma kulli pilku peal hoidmata ja kaal tõusis kaks kilo. Kolme päevaga KAKS kuradima KILO!  Heaküll kadus see vesi organismist sama kiiresti aga siiski siiski, kui kiiresti saab endal kaalu tõsta. Miks langetata nii kergelt ei saa? Ahh?

Kaalu languseks on lihtne valem=söö vähem, kui tarbid! Jube lihtne onju?!!?!?!?!

Aga no näed ei saa asjale pihta…. Loll, vist….Olen proovinud ühte ja teist ja kolmandat pidi…. Kord langeb kaal kilokese ja siis tõuseb sujuvalt tagasi. Kusjuures kilo langeb siis, kui rohkem söön aga nii kui paar päeva rohkem söön tõuseb tagasi ja plussis ka veel 😀 Ja kui ei söö st söön vähem, siis paar päeva langeb siis ikka tõuseb mingi hetk tagasi…Müstiline….

Juhtusin kogemata ükskord Orgu live kuulama ja lubas mulle, et saab mu kaalu liikuma! Kohe niimoodi otse lives, lubas, et saab! Ostsin uuesti liitumise… Proovisin tema juhendite järgi st poolitasin hommiku ja lõunasöögid. Kaal ei liikunud ja siis ta vastas mulle:orgu

 

See tõmbas korraks moti täitsa maha. Aga, Noh… Mõnes mõttes on tal ju õigus aga… Siin on alati Aga! Nagu naiste puhul ikka 😀 Ma olin paar kilo kergem, kui poolmaratoniks treenisin. Võiks ju nüüd ka natuke olla? Iga kaotatud kilo teeks kestvusvõistlusel asja kergemaks. Ja no olgem ausad, võiks ju olla nii, et kui teed megalt trenni siis saavutad oma parimavormi, mitte, et jõuad küll füüsiliselt palju aga lihastel on häbelikkuse sündroom kallal nagu Helena oma blogis nii tabavalt ütles. Tahaks, et häbelikkus ehk teisesõnaga pekk kaoks mu lihastelt ja noh, et näeksingi treenitud välja mitte nagu pehme ja lödisev ja töllerdav 😀 Saate aru mu mõttest? Ma tahaks vormis olla. Aga praegu ei ole ma enda kuvaga rahul. Vahepeal juba täitsa olin. Peegelpilt meeldis siis praegu nagu ei meeldi või noh võiks parem olla… Häda selle naiseks olemisega ikka 😛 Alati tahaks parem/ilusam/fitim olla.

Seega mu kinnisideeks pole kaal numbrina vaid enesetunne aga see on kuidagi ikkagi natuke numbriga ka seotud? Mõistusega saad aru, et number on number ja ei peegelda kõike aga samas tahaks nagu mingit x numbrit kaalul näha #idioot. Mul on paar peenikest sõbrannat, kes kaaluvad samapalju, kui minul lihasmassi on 😀 Kusjuures ma ei tunne ennast nende kõrval emalaevana aga siiski tahaksin olla paar kilo kergem. Ainult paar kilo ju. See ei tohiks olla raketi teadus ju????? Ma ei taha olla alakaaluline vaid isegi oma nn ideaalkaalust paar kilo raskem, seega ei tohiks ju olla seda NIIIIIIIIIIII raske saavutada?

Aga kui juba kaalu teemaliseks heietamiseks läks siis avaldan ühe pildi 😀 No mu nägu on vastav 😀 Tegin peale jooksu kodus ÜKEt ja siis vaatasin, et uhhh, kus alles loetendab seda nahka. Jagan siis teiega ka. Ja see nahk ei ole nii, et ma hullult nüüd sikutan seda, et näidata vaid selline tore väike naha ülejääk lihtsalt volksub minuga kaasa 😦

 

DSC_4442.JPG

Aga kui toitumisest veel rääkida, siis Orgu liitumine sai läbi ja seda ei pikenda, sest tulemus on null. Mulle küll meeldis, kuidas see korrale kutsus rohkem ja salati kogused olid toidu kõrval suuremad aga kuna muus mõttes midagi ei muutnud siis jäägu sinnapaika.

Paar päeva proovisin MFP ja vaatasin et kalorid on kenasti 1800-2000 juures, et otsest nälga ka ei ole st kaloraaž on täitsa ok. Aga eks siin ongi see, et mu nädalad on trenni mõttes erinevad, et kui 1800 on puhkenädalal ok siis teisel nädalal peaks see olema suurem? Polari pealt vaatasin, et nendel nädalatel, kui on 10h trenni siis päeva keskmine kalorikulu on seal 2500-2700 juures ehk siis nendel nädalatel läheb defitsiit ilmselt liiga suureks. Seega märge endale kõrva taha, et vahel tuleb rohkem süüa. Muide selle avastuse tegin just praegu kirjutades 😀 huvitav, miks ma varem ei mõelnud? Plond…

Üldse peale kaalu teema luubi alla võtmist avastasin, et mu peamine ämber on vähene ette planeerimine või ootamatused. Stiilis lähen “korraks” tööle ja naasen 6h hiljem. Nälg võtab selleks ajaks juba silma nägemise ära ehk siis tuleb igaks juhuks toidud valmis teha/varuda ja sel hetkel mingi batoon mu nälga küll ei leevenda. Söön batooni ära ja siis tulen koju ja söön söögi ka veel otsa ning vaatan ringi,et kuule sööks äkki veel midagi 😀 ja kui päeval pole toitumine korras siis oi kuidas tahaks õhtul näksida.

Teine asi, mis mind veidi ärritab on see, et kui ma kaalu ei jälginud siis püsis vapralt samade numbrite juures aga mina lubasin endale ühe koma teist st võtsin lõdvalt asja. Nüüd ei luba ja pigem keelan aga kaal va sunnik, keeldub koostööst. Hmm, äkki peaks kaalu aknast välja viskama? Mõistus on täiega otsas.

Vot, sellised probleemid on mul viimasel ajal. Aga võibolla on mul hoopis liiga palju aega 😀 ja siis kujutan endale asju ette….

 

Oeh….Vot nüüd sai jutt otsa. Seega tõmbame otsad kokku ja kirjutamiseni,

Regiina

 



originaalpostitus

identicon
Kirjutan oma blogis sellest, kuidas üritan oma kolme põnni kõrvalt trenni teha ja tervislikult toituda, mõned võistlused ja eneseületused ka sekka loomulikult. Head lugemist!

Loe samast kategooriast

Koolidest

Enne kui ma päris teema juurde lähen, tahaksin ma ära märkida selle, et mul jäi …