Kaaslasega trenni

Valisin avapildiks oma ühe kõige lemmikuma pildi meist, sest miks mitte! Uus nädal juba poole peal ja ma polegi veel kirjutama jõudnud. Ma väga lootsin, et ma saan selle postituse juurde mõne illustreeriva pildi, aga ma ei julgenud isegi Jandrit paluda, et joujou, teeme oma trennist pilte. Kui ta seda nüüd loeb (ta vahel vist ikka loeb mu postitusi 😀), siis ta võibolla on ise nõus ja ma ei peagi paluma, hihii! Ma olen juba üsna pikalt unistanud, et saaksime koos trennis käia ja üksteist niiviisi motiveerida. Mina saaks Jandrit juhendada, üks hetk viiks ta ehk rühmatrennidessegi (NTC+ Challenge hakkab ju!) ja tema on mulle motivatsiooniks rohkem pingutada. Uus aasta oli ideaalne võimalus uute harjumuste loomiseks ja nii õnnestus mul Jander trenni saada. Pika tööpäeva lõpus on end üsna raske motiveerida, et mitte diivanile lebotama jääda. Sellepärast on ideaalne trenn ära teha kohe hommikul. Jander, kes pole kunagi hommikuinimene olnud ja kelle üles saamiseks ma vahel pea peal seisma pean, on nüüd vapralt minuga koos trennis käinud. Sätime nii, et oleksime u 7.30 kohal ja lõpetame 8.30-8.40 paiku, et tööpäeva alguseks valmis olla. Ideaalne variant ju! Hommikuti ärkamine pole minu jaoks miskit hullu, aga Jander peab sellega veel veits harjuma. Ega ma ka väga leebe pole olnud, hommikuti allahindlusi ei tee ja ikka kütame mõnuga, kui juba saali sai mindud. Esmaspäeva hommikul oli mul endal ka selline tunne, et tegelikult tahaks kauem magada, sest olin pikast nädalavahetusest väsinud. Kuna meil on aga kokku lepitud, et esmaspäev on trennipäev, ei saanud ma mitte kuidagi seda ära jätta. Just sellepärast, et Jandrile harjumus tekitada. Ja see ongi eriti lahe koos treenimise juures, et ei saa ei mina ega tema viilida. Kui ikka on kokkulepe, siis ei saa sellest nii kergelt taganeda. Nüüd on meil välja kujunenud trennipäevadeks E, K ja R, millest üks rohkem lihastrenn, teine vastupidavus ja kolmas vastavalt enesetundele või tujule. See nädal lähme reedel vist hoopiski ujuma. Lisaks sellele saab koos trennitades teha paarisharjutusi, mis asja veel huvitavamaks teevad. Vähemalt minul on küll täiega lahe mõelda harjutusi, mida koos teha saame ja mis samal ajal mõlemale piisava koormuse annaks. Kui teil on huvi harjutuste vastu, mida saab paaris teha, andke mulle kommentaarides teada. Ehk ma saan Jandri nõusse ja saame kuidagi piltide/videona need harjutused ette näidata. Püüdsin küll harjutuste kirjeldused siia kirja panna, aga see jäi suht segane jutt, nii et sellest poleks mingit kasu olnud. Iiiigathes, mis ma öelda tahan on see, et vedage teiegi oma peikad trenni. Uskuge mind, see on täiega lahe! Kui peikat võtta pole, leidke mõni sõbranna või sõber või töökaaslane, kellega koos toimetada. Koos on ju alati kergem, distsipliin on ka tugevam ja palju lõbusam on ka!   Kui teil trennide osas veel mingeid mõtteid on, siis andke nendest ka teada. Kuna jõusaalid on nüüd jälle rohkem rahvast täis, näeb ka rohkem ebakorrekset tehnikat ja seda ka kõige tavalisemate harjutuste juures. Ehk tasuks kirjutada mõnest enamlevinud veast? Või tuua lihtsalt näiteid, kuidas trenn läbi viia kasutades ainult hantleid või sangpommi või kummilinti? Pakuks sellised asjad huvi teile? Jah? Ei? Let me know!  Aktiivset nädala jätku! Laura Meie päris esimese ühise jõusaalitrenni selfie! 😉



originaalpostitus

Loe samast kategooriast

Nädala kokkuvõte- ma tean, mida ma teha tahan!

Kell on tegelikult veel praegu 6.50 ja preili sai kooli saadetud ning J läks ka …