Avaleht / Spordiblogid / Kuidas ma mõttetu kaalujälgija olen ehk augusti esimene nädal*

Kuidas ma mõttetu kaalujälgija olen ehk augusti esimene nädal*

Tegemist on provokatiivse pealkirjaga ja tegelikult ei ole ma mõttetu aga kaalujälgmine  mul siiski hästi välja ei tule 😛

image

või noh siiski tuleb, sest suutsin nädalase jälgimisega kaalu veidi positiivses suunas liigutada ehk siis 400 g juurde võtta 😀 Tubli, Regiina! Tubli!

Nädal algas nagu ikka ilusti aga siis juhtus nii nagu ikka juhtub nende iseloomutute moludega juhtub 😛😀  Tegelikult oli nii, et tegin kaks üheksa tunnist tööpäeva ilma ühegi pausita ja õhtul väljendus see totaalses ülesöömises. Miks süüa kaks tükki kringlit, kui saab süüa kolm, eks? ja palun mulle üks tükk torti ka kringli kõrvale 😀

Ega laias laastus kringlil polegi midagi viga, eriti, kui see on värske ja pehme ja mahlane ja eriti šokolaadine aga noh võiks ju piirduda ühe tükiga….

Minul on nisuga üldse kuum ja kirglik suhe. Nii kuum ja nii kirglik, et piisab kahest särisevalt kirge täis päevast meie vahel ja minu kaal näitab vabalt kohe kaks kilo suuremat numbrit!  Tean väga hästi, et ei tohiks alla vanduda nisu kuumale  ja nurjatule kutsele aga nagu iseloomutute inimeste puhul ikka siis avastan ennast aegajalt nisu tarbimas. Njaa.. raske on olla iseloomutu mollusk või siis lihtsalt sõltlane  😛  😀

Aga eks, see ole seotud selle nisu geneetilise mutatsiooniga, mis viimaste aastakümnete jooksul toiminud on ehk siis praegu kasutusel olev nisu sisaldab valku nimega  gliadiin. See ei ole sama, mis gluteen. Küsimus ei ole ainult inimestes, kes on gluteenitundlikud või tsöliaakiahaiged – gliadiinile on tundlikud kõik inimesed, sest tegemist on opiaadiga. Opiaadid on oopiumist pärinevad kui ka sünteetilised, morfiiniga sarnase struktuuri ja toimega ühendid ehk siis oled Sa tundnud peale nisu söömist, et ei suuda ennast enam pidurada? Jep, see ongi see lahe gliadiin, mis pidurid maha võtab ja õgima paneb.   Kusjuures peale selle teadmise omandamist sain tõesti aru, et isegi, kui  olin päev otsa toitumise suhtes tubli olnud aga õhtul haukasin laste kõrvalt midagi nisu sisaldavat siis kontroll kadus täiesti ja ühest ampsust saab mitu ja rohkem.  Seega tuleks nisu siiski täiesti oma menüüst elimineerida.

Nüüd üks ehe näide sellest, kuidas minu muidu “nii vormis keha” 😀 muutub, kui olen nisu suust sisse ajanud ja ei ma ei aja siin kõhtu kuidagi eriti punni. Panin rattatrenniks riided selga ja minestasin ise ka ära, sest täpselt selline nägingi tavaolekus välja  😀

DSC_0071.JPGMinu ja nisu kuuma ja kirgliku suhte tagajärjed

Ok, aitab nüüd targast jutust, sest tegelikult tahtsin lihtsalt vinguda, et olen paks 😀  Mida ma muidugi ei ole aga vahel on lihtsalt selline hetk kus, pole oma peegelpildiga teps mitte rahul.

Ja pealegi lubasin ju aruanda enda toitumisest ja trennidest augustis. Seega toitumisest juba rääkisin. Tunnistan, et täpselt kolm päeva oli korralikult toit karpidega kaasas ja siis läks lohama ja lohas mõnuga nädala lõpuni välja, et kui läksid pulgad siis mingu juba trumm kah, saabki maitsva ja mahlase kombo 😛 ehk siis olen täiesti tavaline naine, kes suure hurraaga alustab ja kohe reelt kukub.

Iseenesest ei sea ma endale üldse mingeid suuri eesmärke vaid lihtsalt need paar kilo mis numbrilises mõttes mu silma häirivad ära kaoksid kaalu pealt. Jajah, ma tean, et number kaalul ei tähenda midagi aga ikkagi 😛

 

employee-performance-review-not-listening.jpgpilt on võetud siit

Nüüd, kui trennidest rääkida siis kava nägi ette ~9 h trenni aga kuna olen ennast hetkel avastanud olukorrast, kus mees on pikki päevi tööl ja mul peale tööd lapsi kuskile panna pole siis sellest sõltuvalt on treeningud poolpidused ehk, et plaani täitsin laias laastus veidi üle poole st viie poole tunni ulatuses, mis pole ju ka halb aga tuleb tõdeda, et hommikud, mina ja kiirendused ei saa omavahel üldse hästi läbi 😛

IMG_20180803_180841_653.jpg

Samas ma näen nende raskete treeningute tulemusel progressi jah ma tean, et areng toimub mugavustsoonist väljaspool aga vahel tahaks mugav ja kiire olla 😛 Ehk siis peale hommikusi kiirendusi, mis edukalt ära suutsin realiseerida tahtsin lihtsalt ära surra ja mitte kunagi enam joosta. Aga eih, ma ikka jooksen ja juba ootan tänast madalapulsi jooksu 🙂

Tegelikult ei ole hullu midagi. Nagu tüüpilisele naisele ja saamatule kaalujälgjale kohane siis alustasin sellest nädalast jälle tubli olemisega 😀 Hoidke mulle pöialt, et iseloom kasvaks ja plussist saaks miinus

Päikest,

R.

 

 

 



originaalpostitus

identicon
Kirjutan oma blogis sellest, kuidas üritan oma kolme põnni kõrvalt trenni teha ja tervislikult toituda, mõned võistlused ja eneseületused ka sekka loomulikult. Head lugemist!

Loe samast kategooriast

9/12 poolmaratonist: Rakvere Ööjooks ehk jooksjate Weekend!

Kati, mina ja Sigrid Eelmise aasta Ööjooksu on raske kui mitte võimatu üle trumbata. Sel …