Avaleht / Spordiblogid / Nädal 24 ja tervenemine

Nädal 24 ja tervenemine

Tahaks hirmsasti kirjutada, et jooksin nii ja nii palju, kuid ei – täiesti null! Isegi ühistrennidesse keelati enne une ja tervise paranemist minna. Harjumusel on suur jõud ja enda liigutamisest eemal hoidmine tekitas väga kehva enesetunnet.

image Kui ma veel terve olin

Esmaspäeval olin veel täiesti nohune ja kurtsin pereõele, et Sudafed ei aidanud midagi eriti. Hakkas veel teine ninapool ka häda tegema.

Teisipäeval külastasin arsti ja vaadati olukord üle. Kinnitati põskkoopapõletikku, kuid antibiootikumid jäid õnneks välja kirjutamata, sest palavikku ei ole olnud. Lihtsalt nii 2 nädalat vahelduva eduga nohu, peavalu ja kurnatust. Sain kaks ravimit. Alustasin trenniga, sest enesetunne oli õhtul juba paljulubav. Kuna reisikaaslane tegeleb jõutreeninguga valdavalt, siis palusin ka endale midagi välja mõelda. Tegin kõhulihaseid 8×25, selga 4×25, kükke 6×25, kolme erinevat planki minut.

Kolmapäeval tundsin end hoopis paremini juba. Ravi mõjus ja hingamine oli kergem. Lihastrenni sai ka tehtud.

image Alustasin Meravita fitnesskapslite testimisega.

Neljapäeval sõitsid õde ja tütar maale vanaema juurde. Õhtul koristasin ja nautisin rahu, vaikust, üksindust. Lihastrenn tehtud.

Reedel nägin, et mu pood hakkas vaikselt tööle. On veel palju parandada kuid inimesed tunnevad huvi ja kasutavad häid pakkumisi. Ikkagi osake selles on minu teha ja positiivseid muutusi luua mulle meeldib.
Lihastrenn tehtud.

Laupäeval  vaatasin filme Divergent ja Sünnitusvalud. Lihtsad ja kaasahaaravad. Lihastrenn tehtud.

Pühapäeval lihtsalt puhkan, ootan koduseid tagasi.

Madeiraks võiks natuke rannavormi ka olla ja vaheldus teeb head. Kaks nädalat veel aega endaga tegeleda. Ah jaa..ma lähen autokooli uuel nädalal. Päris hirmus, aga tugi on olemas ja küll ma hakkama saan.

image Nipp..raske tekk peale ja 10h und olemas.

originaalpostitus

identicon
Alustasin blogi kaalulangetajana. Jälgisin toitumiskava, treenisin nii koduselt kui spordiklubis ja osalesin rahvaspordiüritustel. Nüüd on põhiliseks eesmärgiks joosta üha paremaid aegu võistlustel ja püüda end ületada igal sammul.

Loe samast kategooriast

Nädalakokkuvõte 13.11-19.11

Selline suhteliselt hullumaja nädal- oli palju tööd ja mõned kliendid ja enda trennid ja kogu …