Avaleht / Spordiblogid / Neljas nädal jooksulainel ja tagasisidest

Neljas nädal jooksulainel ja tagasisidest

Otsustasin taas nädala trennid kokku võtta. Ehk innustab ja tekib see mõnus rütm jälle sisse.

Teine nädal Hasso jooksukava järgi treenimist. Tuli juba päris trenni moodi nädal.

Esmaspäev
Käisin Erateeningu liikmetega liigutamas. Kavas oli aktiivne kõnd tuli kokku 1 tund ja 28 minutit ja 7,91 km. Keskmine pulss 135 l/min. Kanali ääres sai tehtud väljaasteid, kätekõverdusi, lõike ja hüplemisi.

Teisipäev
Lõigutrenn klubikaaslastega. Harjutan hingamist endiselt – nina kaudu sisse ja suu kaudu välja. Soojendusjooks, võimlemine ja edasi tuli kolm korda joosta Anne kanali ringi tempos 4:50 min/km. Lõikude vahel jalutus/kerge sörk ja tehtud need kuumad ringid said. Lõpus rahulik kojujooks vihmaga ja venitus. Aega läks 1 tund ja 2 minutit ning läbitud sai 8,71 km.

Kolmapäev
Puhkasin.

Neljapäev
Hommikul lesisin paar tundi rannas, sest kus mujal oma ilusa “Ultralinaga” lehvitada.

image

Otsustasin minna tõusutrenni, sest koos on ikka kergem (“Oli, oli!”) ja Ingli silla lähedal sai selle nädala kõige hullem trenn läbitud. Selline tunne tekkis, et mingit vormi pole. Tuli täiesti paksu inimese tunne peale. Usina õpilasena koju ei marssinud, kuid peast käis mõte korraks küll, et “Nii raske on, ma jään seisma keset tõusu!”. Kui soojendusjooks, võimlemine, sääre-ja põlvetõsted tehtud ning esimesed kiiremad “mäest” üles jooksud läbitud, siis võisin juba rohkem endaga rahul olla. Trenni lõpuks oli ikka hea tunne, et sain mugavustsoonist välja ja natuke kiiremini end liigutatud. Kätekõvedused ja hüplemised olid ka. Aega läks 1 tund ja 14 minutit ning 7,66 km sai läbitud.

image Rasvale sai sõda kuulutatud vähemalt.


Reede

5 km ühtlases tempos jooksu ajaga 28:13. Lisaks 8 korda 100m rütmijooksu, nägin isegi 2:56 min/km korraks ära. Lõdvestusjooksu jooksin veidi vähem kui pidi, kuid üldiselt võisin endaga rahul olla. Kokku aega 49:39 ja 7,18 km.

Laupäev
Pikk jooks 18 km. Jooksin päeval 13 km (1:33:27) ja suundusin tuppa vett jooma, käisin pesemas ja läksin magama. Palav oli ja pulssi ei õnnestunud hoida nii madalal kui oleks pidanud 145 l/min asemel 148l/min. Õhtul tegin 5 km (36:38, keskmine pulss 141 l/min)  ja kaks kiiremat 100m jooksu. Venitan ka alati peale igat trenni. Jooksunädal on läbi ja peale trenni tuleb sära ka juba.

image Staadionimaratonile reklaami ka

Pühapäeval – Puhkan.
Kokku sain nädalaga pulsikell Polar M400 andmeil ~42 jooksukilomeetrit + aktiivne kõnd  – tundub, et oli hea otsus end kuhugi jooksukampa sokutada.

Tagasisidet on väga huvitav jälgida. Hetkel on 16 vastajat olnud ja loodan, et tuleb lisa – kõik olete anonüümsed ja võite südamelt ära rääkida. Lugejate soovid on seinast-seina, eriti postitamise osas. Võtan kui komplimenti, et leidub inimesi, kes jaksaksid igapäevaselt mu mõtteid/tegemisi jälgida. Õnneks on ka lugejaid, kes arvavad minuga sarnaselt, et tuleks tunde järgi postitada –  “Tuju tuleb-tuju läheb, aga naine jääb.”

Kuna on mõnus suvi, siis arusaadav, et kõik väga pikalt kirjutada ei viitsi ja pigem vastatakse vastusevariantidega küsimustele. Hea, et natukenegi saan aimu, kes Teie olete ja mida mõtlete.

Kujundus häiris mitmeid ja püüdsin paremaks muuta, loodan, et liiga kirju nüüd pole. Vähemalt blogrolli peaks nüüd mugavam kasutada olema.

Kõik soovitused, ettepanekud, nurinad või kiidusõnad:

Väga tubli oled olnud, nii kirjutamisel, kui jooksurajal. Hoian sulle täiega pöialt 🙂  Tihemini postitusi ! 🙂  Igapäevaselt postitusi ei loeks, aga kirjuya kasvõi iga päev, kui on, millest kirjutada. Uus kujundus on küll ilusam, aga pole nii mugav lugeda ja blogrolli kasutada Viimasel ajal on su blogi natuke külm ja kõle koht, kahjuks igast postitusest õhkab pigem negatiivsust kui positiivsust. Sind ennast ja sinu emotsioone on postitustes vähe, jääd lugejale kaugeks. Aga on näha, et asi hakkab paremuse poole minema! Kujunduse poolest – ise eelistan lugeda sellist blogi, kust postitused on leheküljel ilmumise järjekorras täies mahus. Kui postituse (lõpuni) lugemiseks tuleb see eraldi avada, jätan tihti lugemata, eriti kui oli plaan mitu postitust järjest lugeda. Kirjuta lihtsalt Keep up the good work! 😉 Mulle meeldib, et oled aus ja avameelne ja räägid palju ka oma armsast lapsest. Mind häirib või õigemini mitte ei häiri, aga ma ei tea mis see on, see et sa oled vahel enda suhtes liiga karm. Sa oled nii tubli, aga piitsutad end liialt. Võta vähe vabamalt! Sa oled inspireeriv 🙂



Olete üldiselt muhedad!
Sind ennast ja sinu emotsioone on postitustes vähe, jääd lugejale kaugeks.”- Seda oli natukene karm lugeda, kuid kõigest päris täpselt kirjutada ei soovi. Negatiivsusel on oma tugev põhjus, millega igapäevaselt tegelen, lisaks kõik eluline ei olegi positiivne roosamanna.Ma olen enda suhtes tõesti liiga karm kohati, kuid püüan vabamalt võtta.

Miks sa loed minu blogi?

Hästi kirjutatud ning huvid on sarnased. Südamlik/aus ja eneseusku tekitav 🙂 Tegelen ise hobi korras jooksmisega (no sörgin aeg-ajalt oma lõbuks), seega teiste tegemised pakuvad huvi. Meeldib. Eeskuju oled Kirjutad huvitavalt, põnevalt. Tundud ise ka põnev isik olevat 🙂 Kirjutad huvitavalt ja üks põhjus on ka hea blogroll. Oled väga tubli naine! Lugesin juba su eelmist blogi, ootasin, et naaseksid blogima. Sa annad ka mulle motivatsiooni!!! Meeldib sport ja sportlikud inimesed, eriti veel sellised, kes hästi kirjutavad 🙂 Sest oled mu õde Sest mulle lihtsalt meeldib. 😀 Sest sa oled motiveeriv ja kirjutad hästi ning lisad spordile ka oma elu juurde nii nagu see on. Olete armsad! Järgmisel nädalal loodetavasti rohkem arvamusi ja soovitusi. Oma panuse blogi/minu arengusse saab jätta siia: https://goo.gl/forms/OqZheG5mFYPw5gHl2 

originaalpostitus

identicon
Alustasin blogi kaalulangetajana. Jälgisin toitumiskava, treenisin nii koduselt kui spordiklubis ja osalesin rahvaspordiüritustel. Nüüd on põhiliseks eesmärgiks joosta üha paremaid aegu võistlustel ja püüda end ületada igal sammul.

Loe samast kategooriast

Meie Ibiza: jooks Es Vedràle

Te ei kujuta ette ka, mis kuumus siin Ibizal on! Siia ennustatakse kuumarekordit sel suvel- …