Avaleht / Spordiblogid / Puhkenädal

Puhkenädal

Pühapäeval kirjutas treener, et tuleb lebo nädal… Njahhhhh… Ilmselgelt on meil sellest täiesti erinevad arusaamad 😀 Noh, mina kujutasin ette paari eriti madala intensiivsusega trenni…..Minu häälestus muutus automaatselt ja täielik laiskus tuli peale. Teate ju küll, et kui sul on puhkepäev siis on kohe laiskuskondiites… No ma põhimõtteliselt terve nädala koolesin lihtsalt sujuvalt ühest kohast teise ja mõtlesin koguaeg magamisest ja voodist. Lisaks oli tervis selline jube kahtlane, et oleks nagu haige aga samas nagu poleks ka? Poole aega on nohu ja siis jälle pole ja sama teema kurguvaluga, et on ja ei ole ka. Vahepeal oli kerge silmapõletik jne jne no selline poolpidune. Aga puhkenädala trennidest ka siis…. Sest puhkenädalal on ju 7h trenni 😀

6-12

Esmaspäeval oli kerge ujumine- 300 m soojendus, erinevad stiilid ja kombinatsioonid
2*200 m krooli tehnika (25 m parem käsi + 25 m vasak käsi + 100 m ülekandega + 50 m kõrge küünarnukk)
100 m rahulikult selili või rinnuli
2*50 m krooli jalad küljel (üks käsi ees, teine taga, vaheta külgi iga 25 m tagant)
100 m selili või rinnuli
2*200 m krooli II kiirusega, int 15”
200 m selili või rinnuli

Teisipäeval käisin spinnimas ja peale seda tegin natukene kerelihaseid ka juurde. Küll plaaniväliselt aga tugevad kerelihased on üliolulised, nii et see tuleb ainult kasuks.

Kolmapäeval läksid paljud asjad omadega täiesti metsa ja tegin puhkepäeva. Sellest hetkest, kui otsustasin, et täna täiega puhkan hakkas kõik valutama 😀 Silmapõletik, peavalu, selg jäi kangeks, põlved valutasid ja isegi kõht 😀 Nagu polkovnik 😀

Neljapäeval jooksin 30 minutit ja peale seda oli kerelihaste trenn. See oli see kord, kui ma mõtlesin, et minu ja treeneri arvamused puhkenädalast on Väga Väga erinevad.   Ringtreeninguna 50 sekundit harjutus ja 10 sekundit asendi vahetuseks. Kokku teha 3 seeriat:
1. plank,
2. küljeplank vasakul küljel,
3. küljeplank paremal küljel,
4. taganttoegnus plank,
5. kõhuli, sirutatud käte ja jalgade tõstmine vaheldumisi,
6. kõhuli, kergelt tõstetud ülakehaga (NB! jalad maas) pulga toomine üle kukla ja tagasi käte sirutus,
7. kätekõverdused (!!!!!)
8. taganttoengus kätekõverdused
9. “kaalu” harjutus (võib teha kõverdatud põlvedega)),
10. õhus istumine sirged käed üleval (võib selja toetada ka vastu seina)

Juhul, kui see loetelu peaks kerge tunduma, siis olge musid ja tehke ise läbi KOLM ringi….. Kolmas ring oli juba valus 😀 Nii, et proovige järgi ja mõelge, et käsil on puhkenädal 😀  Mõnus (loe: väljakutset pakkuv) kerelihaste trenn.

Reedel jõudsin ujulassejuba enne poolt kuute 😀 No põhimõtteliselt koos adminniga. Võtsin rahulikult, sest aegatäna oli… Tulemus oli see, et kui tund sai täis oli mul pea 500m kiirendusi tegemata. Seega venis trenn pikemaks. Aga väsinult kiirendusi teha on ikka eriti killer. Samas pingutus treenib, nii et lihased põlesid ja õlad valutasid aga kiirendasin oma kiirendused ära. Samas marutasin, sest minu rajale tuli üks hästi armas vanaproua, kes otste juures mulle nii mesimagusalt naertas ja siis sujuvalt ette keeras 😀  Siis tööle siis koju ja siis koolitusele ja koju kotile.

Lapupäeval käisin Spartas ja tegime Liisuga 45 spinni, koos kolme 5 minutise mäega…. Mis jalad kenasti läbi küpsetas ning siis tegime jõusaalis 50 minutit harjutusi. Uhhhhh ja ohhh, et sellest veel vähe pole siis plankisime trenni väliselt veel mitu minutit. Noccol on praegu plankimise väljakutse ja seal lihtsalt peab osalema. Nii, et selline ma siis peale 1,5h trenni olengi plankides. Pärast õlad lihtsalt räigelt valutasid aga muskel kasvab.

 

received_10210334909635576.jpeg

received_10210334909995585.jpeg“oota, plangi nüüd veel!” 

Pühapäeval oli meil Kailiga jooksmatk planeeritud ja 9 ajal startisime. Minu plaan nägi ette 1:40 h, mis sisaldas 5+5 jooksumatka  aga 1:20 ütles jällegi mu põlv suht üles ja kuna teadsin, et nädala trennide kogusumma on nagunii lõhki, siis ei hakanud viimaseid minuteid ainult kõndima ka. Järgmine nädal lähen füsio juurde ja massaaži, nii et vaatame, mis põlvest/puusast saab. Polegi viitsinud siin väga vinguda, et jalg valu teeb. Aga peale trenni, tegi Kaili mõned pildid. No mõnel lihtsalt on annet :*  ^DABC554609DF2AD2460C7DC80E91FBBD79512B7447D39FED0D^pimgpsh_fullsize_distr^25880128C89D53B22EEED4E070AE41AD3C9BF271F139D9BC4F^pimgpsh_fullsize_distr^3400A373986BF3629929743FEC03364D52ED0196AC4AEB6CD6^pimgpsh_fullsize_distr^01EA0A66C2B185A92926B46DD49E8C96F87C9506A7F3A3FB28^pimgpsh_fullsize_distrSkype_Picture-2.jpeg

 

Egas midagi. Ootame põnevusega,mis järgmine nädal toob ja üritame kogu muu elu ka päevadesse ära mahutada.

 

Päikest,

Regiina



originaalpostitus

identicon
Kirjutan oma blogis sellest, kuidas üritan oma kolme põnni kõrvalt trenni teha ja tervislikult toituda, mõned võistlused ja eneseületused ka sekka loomulikult. Head lugemist!

Loe samast kategooriast

Life update: Riia? Berliin? New York? Boston? Kaplinn?

Ahoi! Ei ole ma veel kuhugi kadunud, aeg on lihtsalt käest voolanud. Ja eks talveperiood …