Avaleht / Spordiblogid / Segapuder

Segapuder

Annan märku, et olen olemas. Jooksuga ei ole endiselt sõbraks saanud. Ehk ongi aeg liikuda edasi ja vabalt võtta seda isehakanud sportlase asja. Sain Vägilase jooksudele end registreeritud ja suurtest plaanidest saavad pisikesed toredad hetked.  Kindlasti jõuan veel aasta jooksul mitu korda meelt muuta teiste jooksude osas, aga hetkel üle varju ei hüppa.

Kus see liikumine siis toimub?
Olen paar grammi parem ema. Veidi rohkem avatud köögile ja aiale (loe: korteris potimajandus). Enda ” käestlaskmisele” järgneb korralikuks hakkamine kuni uue ülesöömiseni, seega kavast sai vabakava ehk esmalt mõtlen ja siis tarbin. Hommikul ja õhtul 30+ minutit jalutamist ja ongi elementaarne liikumine sooritatud.

Eile õnnestus koos tütrega peale tööpäeva jalutada poodi ja koju ning sain taas kinnitust, et ei olegi kõik mu õpetused asjata olnud ja kui ma ise justkui pidevalt tunnen rahulolematust, siis õpin tema kaudu neid pisiasju, mis hästi on ja vahel need ei olegi väga väiksed. Ta jumaldab jooksmist ja “emme jookse ka” tuleb väga sageli hüüuks. Imeline on leida aega ja vaadata kui lihtne ja siiras on ühe lapse elu.

Kui olukord ei meeldi tuleb seda muuta, nii nagu teoorias oleks. Unedega on asjad väga hästi. Võin 20-21 magama minna ja 6-7 ajal tõusta, seega ei ole enam öiseid trenne ja unetust. Magan tagantjärele kõik unetuna veedetud ööd.

Kõige keerulisem ongi teha endaga rahu. Leppida, et midagi ei juhtu kui ei jookse või püüdle täiusliku vormi poole. Mis mind täna jooksmast takistab? Süütunne. Õhtuti ma ei uinu kui trenn on tehtud- seega uned lähevad taas segamini, lisaks on lapsega ühist aega väga minimaalselt. Pesema ja magama, enne uinumist paar sõna ja taas hakkab see ratas pihta äratus- lasteaed-töö. Hommikuti tunnetab ta väga hästi kui mind ei ole samas toas ja paarikümne minuti pärast on ärkvel. 4-5 ajal jooksma hiilimisest on patt mõeldagi. Võiksin ju mõelda hoidjale või ema ja õe tuge paluda nädalavahetustel, aga logistiliselt läheb see taas liiga pingeliseks.



originaalpostitus

identicon
Alustasin blogi kaalulangetajana. Jälgisin toitumiskava, treenisin nii koduselt kui spordiklubis ja osalesin rahvaspordiüritustel. Nüüd on põhiliseks eesmärgiks joosta üha paremaid aegu võistlustel ja püüda end ületada igal sammul.

Loe samast kategooriast

Otepää Ironman70.3!

Olin selleks võistluseks treeninud kümme kuud. Olin selle võistluse nimel “elanud ja hinganud” ja ennast …