Tahaks trenni…

… aga ma olen nii väsinud… jälle   image

Mäletate, kui ma aprillis kirjutasin, et ma reaalselt ei suuda olla ja elada, sest keset päeva vajub silm kinni ja missiis, et ma kell 9 õhtul magama lähen, ikka olen väsinud.  Vahepeal suutis mai lõpp ja juuni algus selle väsimuse natuke kinni mätsida, aga jälle olen täpselt samas seisus, et päeval kell 12 jään arvuti süles magama, sest uni on lihtsalt nii suur. 

Ja ma tunnen, et tahaksin uuesti trenni…  Kui teiega päris aus olen, siis pole ka aprilli kuust saadik korralikult trenni teinud. Aprillis jäin mõnusalt haigeks ja piinlesin une käes, keha oli lihtsalt ülinõrk ja ma ei tahtnud teda piinata. Mais olin 2 korda antibiootikumikuuril ja käisin tarkusehambaid välja tõmbamas. Lisaks oli tihe töögraafik Skuupiga, tüdrukuteõhtu korraldamine, pulmad ja takka otsa juuni alguses mu sünnipäev ka. Ja juba olen jõudnud juulisse, sest kohe peale sünnipäeva võtsin vastu uue töökoha ja nüüd saigi kuu aega täis.  Alguses arvasin, et hakkan kohe kontoris tööle, aga läksin algatuseks hoopis kööki kokale appi ja viimased kuu aega olen teinud 8-tunniseid tööpäevi hoopis jalgadel köögis olles. Tööpäeva lõpuks on kenasti 10 000 sammu koos, aga jalad selle eest on paistes nagu pakud ja päkad valusad, sest betoonpõrand ei halasta kellelegi.  Nii siis suuremagi tahtmise korral ei jaksa ennast enam õhtul trenni vedada ja laup-pühap ma lihtsalt pikutan veel Jüriga voodis, sest praegu veel saab. Varsti läheb juba ehitustrall suurema hooga pihta ja ei jää enam nädalavahetusi ka pikutamiseks.   Muidugi minu puhul on vaimselt suur edusamm see, et ma suudan nädalavahetusel niisama pikutada, sest varem oli mu sees nii suur ärevus ja süütunne, et ma midagi ei tee. Samamoodi trenniga. Kohe kui trenni ei läinud, siis olid meeletud süümekad, et midagi ei tee. Ma praegu tunnen, et ei pea ennast kellelegi tõestama ja trenni tegemine on ainult minule endale kasulik ja toetab tervist.  Aga tervise toetamise koha pealt just praegu see dilemma ongi. Ma tahaks nii meeletult ennast liigutada ja trenni minna, aga mu enesetunne on ikkagi kehv, olen väsinud ja õhtu lõpuks on jalad ka nii paistes, et kasvõi 20 minutiline jooksuring on enesepiinamine. Niisiis pole see sundimine ka tervise toetamine. Samas jällegi näen, kuidas keha muutub peale pikemat trennipausi ikkagi natuke lodevaks, seega ka see pole hea.  Mänguliste tujudega, nagu ma olen… Mõrlesin, et äkki oleks uuesti aeg jõusaali minna. Muidugi kripeldab mul hingel EMS, sest mulle tõesti väga meeldis, aga praegusel hetkel, kus vaba raha läheb kodu peale, ei ole EMS kuigi rahakotisõbralik ja mu lemmikklubi HAF asub kodust päris kaugel. Siis tuli mõte osta uuesti Fitness 24/7 kaart, mis oli kuus ainult 19 euri. Aga tahaksin uuesti mõne personaaltrenni jõusaalis teha ja mingit kindlat treeningplaani, mis oleks motiveeriv ka, sest niisama eesmärgitult rauda tõstmas käia on suhteliselt pointless.  Seega, personaaltreenerid, andke ennast üles, või soovitake head asjatundjat, sest neid isehakanud jõusaalihunte ja “personaaltreenereid” on nii palju. Tahaks ikka sellist, kes asjast midagi päriselt teab ja oskaks adekvaatset nõu anda.  Igatahes esmaspäeval lähen perearsti juurde ja kurdan oma väsimuse ja paari muu kaebuse üle veel. Arvan, et mingi vitamiini vms puudus kehas ikkagi on ja kuidagi peab selle asja lahendama, sest päris nõmekas on olla. Äkki peale seda jaksan trenni ka uuesti teha.   Ja siis vahel mõtlen, et pekki, äkki olengi nõrk ja kujutan endale, ette et ei jõua trenni teha- teised ju jõuavad. Aga samas saan aru, et ma ei saa üle oma varju hüpata ja enda keha sundida ja piinata, sest ma tean, mis tagajärjed sellel on. Tervislik eluviis on ikkagi ka normaalsus selle kõige lihtsamas võtmes. Tervislikult toitudes peame olema mõõdukad ja sööma kvaliteetselt ja hästi ning seda, mis meile maitseb. Kui teeme asja sunniviisiliselt on energia täiesti teine ja kehakeemia muutub ka täpselt samamoodi. Usun, et sama on ka trenniga. Liikumine peab olema nauding, mitte keha piinamine ja enesesundimine tegema midagi, mis ei meeldi. 
Kuidas teiega on? Kas te reaalselt jõuate peale tööd trenni teha või sunnite ennast liigutama?
image


originaalpostitus

identicon
Blogi noorest neiust, kes võttis ette pika tee ilusama ja tervema eluni. Missiooniks on süstida motivatsiooni kaalulangetamiseks ja tervislikumaks eluks.

Loe samast kategooriast

Kofeiin – kas tselluliidi põhjus või ravi?

Tselluliit on naiste jaoks vast sama lõputu teema kui klatš. Sellest võikski rääkima jääda. Sama …