Avaleht / Elu / Tervise- ja kaalulangetusblogid / Tööjutud ehk mis ma vahepeal teinud olen

Tööjutud ehk mis ma vahepeal teinud olen

Võiks ju öelda, et mul on hirmus piinlik, et viimane postitus 14. mail ilmus, aga tegelikult pole üldse piinlik. Mul on kindel põhimõte, et kirjutan ainult siis, kui tunne on õige ja midagi päriselt öelda on. Ega ma tegelt ei tea, kas mul täna midagi öelda ka on, aga kirjutamistunne tuli peale küll. Alati on peale pikemat pausi raske sõrmi klaviatuuril tööle saada, mõtted jooksevad peas küll, aga ekraanile kirja ei saa. Eks ma hakkan siis lihtsalt ühest otsast peale ja vaatame, kuhu see postitus omadega jõuab. Hästi kiire on! Aga see on see mõnus kiire. Kogu aeg on midagi teha, trenne on piisavalt ja muid tegemisi ka. Maikuuga andsin MyFitnessis 35 trenni, mis on minu jaoks juba päris korralik koormus. Hästi tore on see, et olen jälle BodyPumpi tunde andma hakanud. Tuleb jälle see tunne tagasi, mis kunagi pumpiga alustades oli ja oii, kui tore see on. Naudin neid trenne ja tunnen end inimeste eest ka seda tundi andes hästi. Üldse tundub, et olen viimase kahe kuuga ka treenerina arenenud. Tunnen, et olen julgem ja et nüüd olen oma hääle ja stiili leidnud. Eks treeneritel ongi kõigil oma stiil ja see teebki asja huvitavamaks. Mul on juba isegi püsitreenijaid oma tundides, mis on eriti äge! Positiivset tagasisidet tuleb ka ja siis ma keksin tavaliselt terve ülejäänud päeva rõõmust. Lihtsalt nii tore on, kui inimesed sind hea sõnaga tunni lõpus tänavad. “Ah, täiega palav, niisama naeratan peegli ees.” 😀  Mu üks lemmikumaid tagasisidesid oli see, kui üks naine mulle sellise kommentaari ütles: “Mul on ainult üks asi öelda. Ma ei ole teie tundides enne käinud, aga mulle väga meeldis, väga hästi annate trenni!” Ma olin veits sillas ju. 😀 Ehk see sama inimene leiab järgmine kord mu nime tunniplaanis ja valib just minu tunni. Äge noh! Täiega äge! Ise ma muidugi eraldi väga trenni ei jõua, mis on veits kurb, aga ehk ma millalgi leian selle tasakaalu, kuidas oma trennid ka nädalasse ära mahutada. Samas jõudu on kindlasti juures. Eriti nüüd, kui uuesti BodyPumpi annan. Jaksan päkkadel kätekaid palju rohkem teha ilma et peaks hambaid ristis hoidma. Kusjuures, ma andsin pühapäeval 3(!!!) BodyPumpi tundi ja isegi õhtuses trennis jaksasin veel päkkadel teha. Aga no see oli hull päev, kokku 5 trenni päeva jooksul ja õhtuks olin täitsa kutu. Pean veel õppima end hoidma ja mõistlikult asendusi vastu võtma. Tegelikult on mul ju ka teine töö. Noortekaprojekt, kus sporditegevust juhendan. Praegu on veits raske noori nö kätte saada, sest ilusad ilmad ja kooli lõpp on, aga usun, et asi üks hetk ikka paremini käima läheb. Igatahes näeb mu töönädal üsna kaootline välja. Annan trenne nii palju kui saan, teen natuke arvutitööd ja käin u korra nädalas noortekas. Jõle mugav on see oma aja peremees olemine. Foto: Tarvo Alev. Korraldasime noortele natukene kiiksuga spordipäeva ja mina sain soojendust teha. 😉 Vot sellised tööjutud praegu. Vaatan, et positus on juba päris pikaks veninud ja ma ei hakkagi siia rohkem midagi lisama. Teie soovitusel kirjutan kindlasti ka meie suveplaanidest, sest võibolla on teil meile ühe reisi kohta head nõu anda. Teeme nii ka, et kui teil on hästi konkreetseid küsimusi mu töö ja tegemiste kohta, siis kirjutage need kommentaaridesse. Nagu näha, naudin ma oma tööd väga ja sellest kirjutamine on ka tegelikult lahe. Nii et ma hea meelega kirjutan veel ja vastan teie küsimustele. 🙂 Olge mõnusad! Laura Foto: Inca Ojamäe (üks hääästi armas naine, kes mind endaga pildistama kutsus. Klikake nimel ja vaadake tema Instagrammi, nii ilusad helged pildid mu meelest.) 



originaalpostitus

Loe samast kategooriast

Kuidas riietuda vastavalt oma kehatüübile?

Meil kõigil on omad head ja halvad küljed. Olenevalt kehakujust saame langetada riideid šopates ja …