Avaleht / Spordiblogid / Ujumine

Ujumine

Istusin hommikul lauataga kohvi tass ees, kell näitas 6:02 ja kirjutasin parasjagu oma tänase ujumise plaani välja. Kirjutasin ja muhelesin, et kas tõesti tõesti on nii kerge trenn täna?

400 m valikul
500 m, 2*(25 m krooli jalad + 100 m krooli + 25 m krooli jalad, hingamiseks teed vahele tõmbe ühe käega + 100 m krooli) NB! tõmbe alguses korralik käe sirutus ja seejärel jälgi, et küünarnukk oleks kõrgel hoitud ja sõrmed liiguvad suunaga basseini põhja poole! 
400 m krooli NB! loe tõmbeid 25 m-l ja proovi vähendada 2-4 tõmmet ja siis jätkata vähemate tõmmetega, ürita kogu distants tõmbeid lugeda! 400 m krooli ülekandega + igast pöördest 7,5 m korralik tõuge ja jalgadega väljumine (käed paigal)

Kökimöki ju? Onju?

Ja juba järgmis rida kirjutades tõmbasin endale kohvi veidi kurku… Oi, see saab raske olema juurdlesin omaette.  Haukasin ampsu sööki ja panin väriseva käega ülejäänud read paberile:
400 m (25 m delfiini käed, krooli jalad. + 75 m krooli käed, delfiini jalad) NB! Krooli käte ajal on iga tõmbe kohta üks delfiini jala löök
400 m lõppu erinevad stiilid (sisse 2 x 25 m krooli max! kiirusega)
Kokku: 2,5 km 

Hingasin sügavalt sisse… Davai! Teeme ära! Ja oligi aeg, kott haarata ning autosse istuda…

DSC_4580.JPG

Algus oligi täpselt niisama kerge, kui olin arvanud. Lihtsalt uju ja tehtud, vormistamise küsimus põhimõtteliselt. Arvasin, et ka pöörete vähendamine on  lihtne aga võta näpust. Päris korralikku keskendumist nõudis. Kui muidu teen keskmiselt 20-22 tõmmet ja pingutades 18 tõmmet, siis täna oli eesmärk tõmbeid omakorda 4 tõmba võrra vähendada. Kõige parematel ostel sain kätte 14 tõmmet aga enamasti 16 tõmmet per ots.

Kuna mul ei ole halli haisugi, kas see on hea või keskmine või halb (pole jõudnud treenerilt uurida) siis oletan, et käib kah tulemus 😀 Aga uskumatu, kus väsitas see libisemine. Tempo oli sellevõrra muidugi aeglasem aga endiselt kenasti graafikus.

Aga siis alles hakkas magusam osa pihta. Olete ujunud liblika/delfiini käsi ja krooli jalgu või delfiini jalgu ja krooli käsi ja teinud seda 400 meetrit?!?! 😀 Ohhhsaaapühapüss 😀 Ausalt ka 😀 Esimesed otsad olid lihtsalt nagu hullud intervallid aga mida edasi seda “kergemaks” läks.   Otsade juures lõõtsutasin nagu oleksin just elu eest põgenenud 😀 Päris hull oli… Viiiimase pingutuse juures tuli korra isegi kananahk peale 😀 Hull, päris hull 😀 Need on need puhkenädala magusad kirsid, et ülejäänud trennid on lebod ja kaks trenni on veremaitsega….. aga ära tegin!

Peale seda jäi veel viimane 400 meetrit kahe pingutusega ja saigi trennile rasvase joone alla tõmmata. Uhhh, kui raske see oli ja see jutt seal all oli maru rasvane 😀

Aga peab mainima, et mulle lõpuks ikka meeldivad sellised trennid, kus saab pingutada nii nagu homset polekski ja siis veel veidi vinti peale keerata 🙂 Need teevad tugevamaks.

Päikest,

Regiina

 

 



originaalpostitus

identicon
Kirjutan oma blogis sellest, kuidas üritan oma kolme põnni kõrvalt trenni teha ja tervislikult toituda, mõned võistlused ja eneseületused ka sekka loomulikult. Head lugemist!

Loe samast kategooriast

6/12 poolmaratonist: 28. Lattelecom Riga Marathon. Naeratades läbi Riia.

Alustasime Riia poole sõitu juba laupäeva hommikul ja esimene peatus oli loomaaias. Kaelkirjakute pärast tahtsingi …