Avaleht / Spordiblogid / Vägilase jooks Lähtel ja bodypump

Vägilase jooks Lähtel ja bodypump

Täna oli selle aasta viimane võimalus Vägilase jooksust osa võtta. Kokku oli 3 etappi ja osalesin neist esimesel ja viimasel. Narva kahjuks ei jõudnud.

Grete läbis taas pisikeste inimeste raja ja sai ühe diplomi seinale lisaks. Ka jäätis leidis oma koha kõhus.

Tänagi oli üpris keeruline end veenda rajale jooksma, kuid reisikaaslane, kes tutvustas mägesid ja Madeirat oli ka esimest korda jooksuüritusel ja sain omaltpoolt veidi seda maailma tutvustada. Loomulikult oli endal ka lihtsam takistusi ületada kui tugevam inimene abistamas, seega läbitud ja hea emotsiooniga. Jalutamist oli ka tõusudel, kuid eesmärgiks oligi rada läbida ja tutvuda takistustega. Igatahes tundub, et üks Vägilase jooksudel osaleja on uuel aastal juures.

Eriliselt jäi meelde SPA, mille muda ei saanud ka kolmanda peapesuga täiesti juustest välja. Väga vahvalt porine takistus. Usun, et mudakollidest tehtud pildid on ootamist väärt. Endale tundusid esimesed kolm kilomeetrit piin ja pärast oli juba kuidagi kergem. Mida kauem on joostud, seda lihtsamaks kuidagi läheb, vähemalt minu puhul ja alla maratoni distantsidel.

Lumekahurid värskendasid korralikult. Veepunktid olid igati päevakohased. Isiklikult ei nuriseks millegi üle. Kõik oli hästi.

Õhtul käisin sõbrannaga rühmatrennis ja taas oli au tutvustada esmakordselt Bodypumpi. Küll järgmistel päevadel saan kuulda kuidas tema lihastel läheb.

Päeva ja nädala lõpetuseks võiksin öelda, et läks igati korda. 4 rühmatrenni, üks võistlus ja kaks tõstmist ning jalgadel seismist/liikumist nõudvat 12h tööpäeva. Kui on vajalik koormus käes tundub ka elu palju ilusam.

Ei taha ära sõnuda, aga ma olen tagasi omas elemendis. Võtan tööd trennina ja vabad päevad saab samuti sisustatud rühmatreeningutega. Uuel nädalal kohtun ka jõusaaliga ja vaatan mis seal ära teha annab. Enda eesmärgid on tagasihoidlikud, sest teada tuntud tõde on see, et saad nii palju kui ise tööd tulemuse nimel teed nii vaimset kui füüsilist. Kui nõrgad lihased saaksid tugevamaks ja aja jooksul peegelpilt taas meeldima hakkaks oleks ideaalne.



originaalpostitus

identicon
Alustasin blogi kaalulangetajana. Jälgisin toitumiskava, treenisin nii koduselt kui spordiklubis ja osalesin rahvaspordiüritustel. Nüüd on põhiliseks eesmärgiks joosta üha paremaid aegu võistlustel ja püüda end ületada igal sammul.

Loe samast kategooriast

9/12 poolmaratonist: Rakvere Ööjooks ehk jooksjate Weekend!

Kati, mina ja Sigrid Eelmise aasta Ööjooksu on raske kui mitte võimatu üle trumbata. Sel …